Zpozdovani hodin

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Leden 31 22:16:37 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 05:14:09PM +0100, goofix wrote:
> mam NB Asus 8400 a zpozduje se mi hrozne cas (behem jednoho dne tak
> o 4 hodiny). Mate nekdo nejaky hint co s tim?

Pokud vite o kolik presne se to zpozduje, muzete si zkusit dat do
crontabu treba nejaky skript, ktery bude volan kazdou hodinu a zkusi
to trochu srovnat ;-)

Mozna by nebylo od veci nainstalovat si NTPD a vzdy kdyz se pripojite
k internetu tak zasynchronizovat cas s nejakymi NTP servery, ten NTPD
u vas by se mel celkem brzo naucit jak jdou vase lokalni hodiny spatne
a plynule je srovnavat ...

Klicova slova: xntpd, ntp

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/