Dalsi disk do systemu

Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Pondělí Červenec 1 07:07:47 CEST 2002

Odpověď kam:    	linux na linux.cz
Od:             	ondranemecek <ondranemecek na volny.cz>
Organizace:     	ondranemecek
Komu:           	linux na linux.cz
Věc:            	Re: Dalsi disk do systemu
Datum odeslání: 	Fri, 28 Jun 2002 23:17:00 +0200
Poštovní prog.: 	KMail [version 1.4]

> 1. vypnout stroj
> 2. pripojit disk na prvni kanal prvniho IDE radice
> 3. pustit stroj
> 4. nastavit disk v BIOSU
> 5. bootovat linux do single user modu (init S)
                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Proc do single rezimu ??
Vzdyt ten disk neni pripojeny, ba co vic, jeste ne sobe (nejspis) nema
vubec zedne partitions ...

> 6. pomoci fdisku vytvorit oddily:
> man fdisk
> fdisk /dev/hda
>
> 7. zformatovat oddil(y)

Děkuji

l.vlcek na noel-plus.cz
Noel-Plus s.r.o.
Dukelska 12
430 04 Chomutov
tel: 0396-651600
fax: 0396-651601

HadwareAndSoftwareAndSystemAndStupidUserCrash Eliminator