Dalsi disk do systemu

Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Pondělí Červenec 1 07:10:42 CEST 2002

Odpověď kam:    	linux na linux.cz
Od:             	nonsense na volny.cz
Komu:           	linux na linux.cz
Datum odeslání: 	Sat, 29 Jun 2002 12:40:19 +0200
Věc:            	Re: Dalsi disk do systemu
Priorita:       	normal
Poštovní prog.: 	Pegasus Mail for Win32 (v3.12cCS)

> No poblemo,
>
> prikazem: fdisk /dev/hdx, jde x vyjadruje "pozici" vaseho IDE dosku v PC
> (hda = master/primary, hdc = master/secindary, ....)
> si rozdelite tento disk na tolik partitions a tak belike, kolik potrebujete.
> pote ne jednotlivych partitions vytvorite filesysrem. A sice (treba)
> prikazem : mk2fs /dev/hdxy, kde x - viz vyse, a y jsou jednotliva cisla
                  ^^^^^^^^^
Neni spravna syntaxe spise : mkfs volby, nebo mkfs.ext2 volby ???
Zeby kontrolni smeticko ?
:-)

> parititons vytvorena take vyse.
> Nakonec je prikazem mount pripojte do stavajiciho systemu:
> mount /dev/hdxy /nejaky/pripojovaci/bod/ktery/si/urcite
> Doporuceni je toto pripdadne dopsat do souboru /etc/fstab, aby se tyto
> pripojovaly automatiky pri startu systemu...
> A pokud potrebujete "zvidielnit" tyto nove partitions i pro Sambu,
> prislusne upravite i konfigurak samby,
>
> That's all, good luck.

Děkuji

l.vlcek na noel-plus.cz
Noel-Plus s.r.o.
Dukelska 12
430 04 Chomutov
tel: 0396-651600
fax: 0396-651601

HadwareAndSoftwareAndSystemAndStupidUserCrash Eliminator