Pošta Linux <-> Windows

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Pondělí Červenec 1 09:06:41 CEST 2002

On Sun, Jun 30, 2002 at 10:27:08PM +0200, Tomáš Vondra wrote:

> (1) Z Linuxu i z Windows můžu přijímat poštu, ale celkem pochopitelně
> poštu kterou přijmu v Linuxu nevidím v klientovi pro Windows a naopak.
> Tomu se samozřejmě nedivím, ale když se potřebuji například z Windows
> podívat na Linuxovou zprávu znamená to pro mne přebootovat do Linuxu,
> podívat se na zprávu a zase hurá do Windows.

Kdysi jsem to resil tak ze jsem si na masine udelal vfat partition
pristupnou jak z okenic tak z linuxu a na ni jsem si udelal mailbox na
kterej jsem pristupoval z mozilly jak z woken tak z linuxu.

Ma to tu vyhodu ze mate vsechno na ty jedny masine. Ten disk jsem nosil
v supliku do prace i domu a vsechno v pohode slapalo.

KLoK