Internet pres satelit

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pondělí Červenec 1 16:43:41 CEST 2002

Proboha jen dejte pokoj se satelitem! Kdysi jsem se o tuhle variantu
pripojeni k Internetu velmi seriozne zabyval (viz muj clanek
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=749). Nechci tady pomlouvat Gilat a
podobné, ale moje zkusenost se Starspeedrem je otresna, obycejny podvod,
firma vybere predplatna mesice dopredu a za par mesicu to zabali. Jo tahalo
to prvnich par tydnu v radu stovek kilobitu, to ano, ale jak pribyvalo
zakazniku, klesala i rychlost (ona ta druzice taky neni gumova ze).
Pochybuju, ze vam u druzicoveho prijmu nekdo neco smluvne zaruci a dost
podrobne bych si prostudoval smlouvu.

    zd

---