Internet pres satelit

Matěj Ornest technical.support na guide.cz
Pondělí Červenec 1 16:54:11 CEST 2002

Zdravim,

o tohle se take velice zajimam. Asi pred rokem jsem zjistil, ze tohle
rozjizdi <jeden_nejmenovany_provider> :)) a momentalne funguje testovaci
provoz v nekolika zemich EU. Kdyz jsem jim nedavno posilal email se
zadosti o informace kdy se to objevi u nas, dostal jsem jen strucnou
odpoved, ze se informace o tomto projektu nezverejnuji... z cehoz jsem
aspon usoudil, ze se to snad "pece".
Pripojeni by melo byt bez problemu, nebo se jednoduse pichne do ethernet
karty...

o jinem providerovi v cechach poskytujicim nebo aspon pripravujicim
obousmerne pripojeni pres satelit nevim :(

Matthes