filtre na sendmail

Ondrej Krejcik krejcik na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Červenec 2 07:27:28 CEST 2002

On Mon, 1 Jul 2002, Norbert Bucek wrote:

> Dobry vo spolok
>
> Chcel by som sa spytat ci existuje nieco pre sendmail, aby filtroval
> postu na zaklade obsahu len pre jednu email adresu.
> Mam na mysli ak v maily je nejaky pif, vbs, jpeg tak ten mail zakaze
> a posle vystrazny na konkretnu adresu. Existuje nieco taketo vobec pre
> sendmail ?
>
> S pozdravom Norbert Bucek

Sendmail ma celkem dobre API (jmenuje se to Milter) a tam se da treba v
C nebo v Perlu (a i v dalsich jazycich) naprogramovat co potrebujete. Par
podobnych veci by se dalo urcite najit nekde na netu :-)

--
Ondrej Krejcik