omezeni SPAMU pomoci SENDMAILu na LINUXu RH7.2

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Červenec 2 12:01:02 CEST 2002

> jak se daji co nejefektivneji omezit spamujici roboti pomoci nastaveni
> pro SENDMAIL?
> Mam na mysli neco jako
> /etc/mail/access a v nem firma.cz REJECT nebo 195.111.111.111 REJECT.

Ono to sem nepatri ale pravdepodobne sa mi nepodari vas nakopnut do
sendmail na linux.cz. Takze osobne pouzivam sposob medzinarodnej databazy na
ktoru sa sendmail obracia pri kazdom majle a kontroluje si ip-cko. Ked to
ip-cko je v zozname, tak majl nezoberie.

Viac info na www.mail-abuse.org a www.ordb.org.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2