Gnome2 a česká klávesnice

Juraj Lutter otis na wilbury.sk
Úterý Červenec 2 14:59:10 CEST 2002

On Tue, Jul 02, 2002 at 01:57:49PM +0200, Jaroslav Jiricka wrote:
> ach jo, vsechna marnost sveta...

toto som riesil tak, ze do /etc/profile a do /etc/csh.cshrc som
pridal:

export LC_CTYPE=sk_SK.ISO-8859-2

resp.

setenv LC_CTYPE sk_SK.ISO-8859-2

tym padom aj gdm aj X server sa spustaju s nastavenou touto premennou.
tym padom toto nastavenie akceptuje aj gnome-terminal aj ostatne
programy (vratane xterm, rxvt, ...). celu lokalizaciu X som robil
podla postupu uvedenom v
ftp.freebsd.cz:/pub/FreeBSD-local/i18n/4.x/README.sk.txt

funguje to v podstate presne rovnako ako pre freebsd tak pre linux
(vyskusane konkretne pre slackware)

fonty su klasicke z xfree86, verzia 4.x (vyskusane s 4.1 aj 4.2)

otis

--
Juraj Lutter
http://wilbury.sk/