Prosba o radu

ADA ada na czechdress.cz
Úterý Červenec 2 18:18:24 CEST 2002

Ahoj tucnáci! :o)

Ne.. nebrete si to osobne..

Abych byl dobre pochopen, tak bych predem rád podtknul, ze jsem rozený
mrkwosofták, ale doby se mení a na urcité veci je linux více nez dobrý.

Nyní k dotazu. V soucasné dobe potrebuju vyvorit firewall na nejakém PC.
Jediné co vím z jistotou, ze by na nem mel bezet Linux. Chtel bych pozádat o
radu, jakou distribuci pouzít. Mela by splnovat následující pozadavky:
- nemela by být prílis nárocná na PC.. ideálne tak P100
- jelikoz se jedná o PC, se kterým se nebude krome konfigurace pracovat, tak
by ani nemala tato distribuce zabírat prílis mnoho místa.. neco typu midi.
Zádný X-windows apd nepotrebuju, stací aby mel bash ::o))
- mela by být co nejvíce spolehlivá s co nejméne bezpecnostními dírami
- mozná se ted bude nekdo divit, ale nezálezí mi na slozitosti nastavovaní
apd. Chci to pouzít i k ucení se v linuxu, takze mozná i platí, cím
slozitejsí tím lepsí.. nevím
- aby si dobre rozumnel W2k Servama.
- to by snad mohlo stacit..

Jinak nejaký clánky jsem si cetl na root.cz a docela me zaujal OpenBSD , ale
zdání muze klamat a to obvzláste u cloveka, kterej linux videl leda tak na
screenshotu:o). Byl bych tedy vsem vdecen za rady a pripomínky ohledne toho,
jaká distribuce by byla vhodná, prípadne jaké dalsí vlastnosti by mela v
uvedeném pouzít mít. Dekuji predem.

ADA