Pošta Linux <-> Windows

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Červenec 2 19:06:03 CEST 2002

> (1) Z Linuxu i z Windows můžu přijímat poštu, ale celkem pochopitelně
> poštu kterou přijmu v Linuxu nevidím v klientovi pro Windows a naopak.
> Tomu se samozřejmě nedivím, ale když se potřebuji například z Windows
> podívat na Linuxovou zprávu znamená to pro mne přebootovat do Linuxu,
> podívat se na zprávu a zase hurá do Windows.
> To mne poslední dobou pochopitelně dost otravuje, takže bych to
> mezi Linuxem a Windows rád nějak sdílel, ale jak na to? Kvůli
> zálohování by bylo ideální, kdyby byly zprávy pravidelně stahovány
> [...]
Já jsem si nainstaloval do win i linuxu mozillu, pak jsem smazal
adresáře v  ~/.mozilla/default/c1e1dxg0.slt/Mail/ (Local Folders...),
udělal link na tytéž adresáře ve win a stahovat poštu můžu jak v linuxu
tak ve win a dostanu se na ni z obou systémů.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)