pořadí sítovek -vyřešeno - řešitelné

Petr Hodan thalez na admins.cz
Středa Červenec 3 01:52:23 CEST 2002

Zdravim, dovolim si mirne nesouhlasit...

>Výsledek:
>po dalším laborování jsem dospěl k názoru že lze přiřadit jmena sitovkam a
>to pouze upravou modulu.
>Zjištění : podle toho co píšou v tom pamfletu tak si modul zjisti na io
>0x100 a po 0x10 jak na tom sitovky jsou a pak jim sám přidá od počáteční
>ethX čísla a to asi podle hardwerových čísel.
>Jak jsem k tomu dospěl?
>reservoval jsem io 0x100-0x162 nebo kolik
>co se stalo po zavedení 3c509?
>modul nenašel svoje sitovky a napsal že neni device. Když jsem mu napsal kde
> [...]
Mam ve svym stroji 2 ISOvy 3c509, obe sou pomoci utilitek od 3com
nastaveny na Non-PnP, maj natvrdo io a irq. Modul nemam, mam jejich
podporu v jadre. A apendnu lilu tohle:

append=" ether=5,0x280,eth0 ether=10,0x300,eth1"

Funguje dokonale. Pokud prohodim eth1 a eth0 na:

append=" ether=5,0x280,eth1 ether=10,0x300,eth0"

Funguje taky :-)

parametry za ether sou v poradi: IRQ, IO (hex), jmeno...

Dle meho nazoru je modul vhodny pro PnP nasvitchovane sitovky... Jinak
je lepsi primo v jadru...

Petr