acpid

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Červenec 3 08:48:48 CEST 2002

> Co presne Vam jede bez problemu? Me se to nezda prilis
> uzitecne - akorat se mi podarilo namapovat funkci tlacitka
> Power na PC, ale suspend to ram to neumelo. Neco se
> od te doby zmenilo? Posledni testovane jadro 2.4.12 (?).

Aha, no ja od toho ani necekal nic jineho, nez moznost shodit korektne
server stisknutim tlacitka. O dalsi funkce jsem se nepokousel, protoze jsem
je nepotreboval. Nicmene puvodni tazatel mel problem vubec neco rozjet, tak
jsem odpovedel, ze rozjet to jde. K cemu je to dobre si musi kazdy prebrat
sam :-))

S pozdravem Zdenek Bohm