Informix 4GL a distribuce RedHat 7.3

Martin Spirk Martin.Spirk_ na _pvt.cz
Středa Červenec 3 10:39:08 CEST 2002

On Tue 2. July 2002 14:27, you wrote:
> Zdravím.
>
>    Má někdo Informix 4GL kompilátor, který produkuje
> binárky, které nespadnou okamžitě po spuštění ?
> Používám  c4gl verze 7.30 UC5. Překlad proběhne úspěšně,
> ale binárka spadne na SIGSEGV. DIstribuce je RedHat 7.3,
> gcc 2.96.

V tehle konfiguraci jsem to nezkousel, zkusil jsem to naposled pred nekolika
lety, ale vzpominam si, ze c4gl generovalo takovy zdrojak, ktery v kombinaci
s gcc potrebuje prepinac "-fwritable-strings". Najdete si script c4gl
($INFORMIXDIR/bin), v nem je na konci vlastni volani prekladace. Zkontrolujte
jestli tam tento prepinac je a pripadne jej tam doplnte.

		Martin

P.S. Pozor, neni to writeable ale writable, nevim jak koho, ale me to svadi
psat writeable.