multi head

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Červenec 3 12:03:55 CEST 2002

On Út, 2002-07-02 at 19:57, Petr Vanek wrote:

> je obsazeno v debianu
> packages.debian.org

Jo, nasel jsem i src.rpm pro ximian. Prelozeno to chodi
okamzite bez problemu a je to temer ono a asi to vlastne
vyhovuje. Jde (pro ostatni) o to, ze sedice u jednoho X sezeni
muzete mys a klavesnici prepnout na jiny X server (lezici vedle)
a to bud kliknutim na ikonu, nebo presunem mysi pres pravy/levy
okraj (dle nastaveni). Uz tam ale nelze presunou bezici
aplikaci, coz ale zas tak moc nevadi. Aplikace spoustene
z command line se daji na jinem X spustit snadno, aplikace
z menu ... bohuzel. Ale i tak je to dobre pouzitelne.

ivo