cz.comp.linux = ? linux na linux.cz

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Červenec 3 12:11:04 CEST 2002

On Tuesday 02 July 2002 22:44, you wrote:

> Existuje oboustranná brána mezi konferencí a news. Čili v konferenci
> by mělo být v podstatě to samé co v news (s výjimkou spamů)
>
> Já osobně píšu do konference a čtu si to přes news :-)

to je zajimave. Mame tady newsserver, ktery bere cz.* a comp.* od providera.
Vsechny skupiny chodi, zda se, dobre, jen do cz.comp.linux chodi HODNE malo z
toho, co je v linux na linux.cz ... (kdyz denne prijde do linux na linux.cz 200
mejlu, do newsu jich dorazi cca 5 :-(  )

Vim, ze problem bude asi nekde mezi nami a providerem, jen me zarazi, proc
jine newsgrupy funguji ...

--
z.p.