EXT2-fs error

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Středa Červenec 3 15:30:32 CEST 2002

Ahoj vespolek,
   na server s RH 7.3 jsem pridal disk, na kterem jsou oddily
      1.5 GB ext2
      6 GB ext3
      2 GB ext3
pricemz ext3 je nasdilena pres sambu. Po nejake dobe se mi na konzoli
objevi

"EXT2-fs error (device ide0(3,1)); ext2_check_page: bad entry in
directory #30979: unaligned directory entry - offset=920,
inode=1388815025, rec_len=53409, name_len=47"

A nasledne se deji dost divne veci - nic nejde
odmountovat/primountovat. Linux tvrdi ze nemuze precist tabulku
pripojenych disku, coz se mu ani nedivim protoze spousta veci -
napriklad obsah /etc nekam zmizel.

Co je to za chybu? Stalo se mi to uz podruhe, a je zvlastni ze pokazde
k tomu doslo pote co jsem z klienta zacal kopirovat na tu 6 GB
partition zalohovana data. Muze to byt uplna nahoda, ale...

Nijak zvlast jsem se v tom systemu nevrtal - instalace, up2date,
nastaveni iptables, DNS, samby, squida a hotovo.

Diky za jakoukoliv radu

Tomas