Inicializace SCSI Adaptec

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červenec 3 13:56:29 CEST 2002

| Odesílatel: Datesoft <datesoft na centrum.cz>

Viz bugzilla na RH. I 6.2 mívá s některými adaptecy (mluvím o aic7xxx)
problémy. ale jediný (novější) RH který mi jel bez problémů s každým
aic7xxx co mi přišel pod ruku byl RH7.0 a jeho deriváty (VA, MF, SGI). Na
svědomí to má špatný ovladač aic7xxx, má se použít jiný, zkuste prohledat
archiv tét konfery na řetězec aic7xxx, už to tu bylo a já si teď
něvzpomínám.

Zdraví JL.