vadny HDD

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červenec 3 15:43:46 CEST 2002

| Odesílatel: Petr Hodan <thalez na admins.cz>
| kladne zkusenosti s utilitkami od IBM a WD, vetsinou se totiz disk
| neposkodi fyzicky, ale jenom jaksi "rozhodi" magnetizace... a tyhle

Nerozhodí se magnetizace! Taky mě ale bral děs, když jsem si prohlížel doc
k oné utilitce od IBM.

Jenom blbý výrobce nedokáže ošetřit chybový stav při ukončení dodávky
proudu. Pokud power management disku zjistí výpadek proudu (pokles
napájení), elektronika MUSÍ být navržena tak, aby byla schopna s energii z
kondenzátorů ukončit potenciální destruktivní akce, tedy zápis, omnoho
dříve, než začne zpomalování rotace média, nebo dojde vychýlení hlav ze
stopy. Aspoň tak byly dělané connery. Ach jo, už zase mě bere nostalgie.

Zdraví JL.