Skrable CD

Petr Cahyna caha na i.cz
Středa Červenec 3 15:56:03 CEST 2002

Private wrote:
> Zdravim
> Mam jeste jeden dotaz. Mam cd-cko, na kterem jsou pro me docela podstatne
> veci.
> Nedavno se mi stalo, ze se jemne skrablo podelne a soubor (jeden cely
hmm, cdcko a podelne ? ;)

> zazipovany),ktery je na nem, nejde precist cely, nevite, o nejakem softu,
> ktery by to dokazal opravit ten zip ,ktery jsem z neho dostal.
> Nebo alepon vycist poskozeny soubor.

zadny soft neresi hw problem cdcka :), ale prodava se na to takova
lestici vodicka (a kupodivu obcas i zafunguje). Jeste mi jeden kamarad
rikal, ze obcas zabere strcit cdcko na chvili do lednicky. Taky jsem se
divil (jestli si to neplete s creditkou), ale pry to pomaha... :)

> Diky

						caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10