FS pro spoustu "pidi" souboru

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 4 01:06:28 CEST 2002

Co to znamena pomalejsi? Stale zvazuji uplny prechod na linux,
ale ceho se bojim, je prave mailbox. Pouzivam Outlook Express,
mam asi 2 GB mailbox, ctvrt milionu mailu. Jak rychle se s timto
objemem pracuje v nejakem linuxovem programu? Provozuje
tu nekdo podobne velky mailbox?
    Zdravi
    Milan Roubal

----- Original Message -----
From: "Pavel Dobes" <drak na comdes.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, July 04, 2002 2:21 AM
Subject: FS pro spoustu "pidi" souboru

Na emaily jsem pouzival mozillu, ale po case jsem nebyl spokojen s jeji
rychlosti. Presel jsem na Sylpheed a po case (delsim) je nacitani emailu v
rozsahlejsich slozkach pomalejsi (asi od 4 MB zprav). Jelikoz mam i v
jedne slozce archiv teto konference (neco pres 45MB), zajimalo by me, jaky
filesystem (nejlepe zurnalovaci) mam pro takovyto typ souboru zvolit. Ted
tam mam ReiserFS.

Take se mi nacitaji pomalu adresare s vice jak 1000 soubory... (grafika
aj.)

S pozdravem
PaD
PS: Nynejsi distribuce je SuSE 8.0, ale zmene se nebranim...