compilace GTK2, pango failed

Exghotic exghotic na email.cz
Čtvrtek Červenec 4 01:18:31 CEST 2002

On Sun, 30 Jun 2002 19:18:31 +0000 (UTC), Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:

>Coze? Na co chce Pango proboha QT? Kdyby v te ceste nebylo "pango-1.0.3",
>tak bych se zeptal, jestli vubec to, co se snazite prelozit, je Pango.
>
>Asi bych zacal tim, jestli configure nema neco jako --without-qt nebo
>--without-examples. V druhe fazi bych se pokusil ten problemovy exampl
>odstranit z Makefile (pripadne z Makefile.am) odstranit rucne.
>
>V kazdem pripade je to na bug report.

No tak bylo to nakonec skutečně tak, že tam existovala volba --without-qt,
ale nebylo o ní ani slovo ve `./configure --help' musel jsem se jí dohledat
přímo ve scriptu ./configure. Pak už se to, vypadá to, nainstalovalo.

Takže díky za radu,  XGH :)

(Snad jenom slůvko k tomu, že jsem se taky pokusil naservírovat tu úplnou
 cestu do <include> ve zdrojácích, to sice pomohlo, ale nefungovalo,
 protože se mu něco nelíbio přímo v těch *.h souborech, což už řešit
 odmítám.)