RH - automaticka tvorba routovaci tabulky

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Čtvrtek Červenec 4 07:56:55 CEST 2002

Ahoj linuxaci,
    vzdycky kdyz jsem instaloval RedHat jako router, stacilo pri
    instalaci vyplnit udaje o eth0, eth1 dns a gateway, a routovaci
    tabulka se vytvorila sama.

    Dneska jsem to nainstaloval, stejne jako vzdy, ale v routovaci
    tabulce chybi posledni pravidlo, tj. routing na defaultni gateway.
    Samozrejme si to tam umim dodat rucne, jeden radek skriptu me
    nezabije (alespon doufam), ale zajimalo by mne proc se to nedeje
    automaticky jako vzdy.

    Jinak vsechno funguje - navic musim akorat pridat to pravidlo do
    tabulky. Nepredpokladam, ze by instalace byla nahodny proces, ve
    kterem sedi trpaslik, hazi kostkou a rika si - padla 5, tabulka
    bude generovana, padla 3 - generovana nebude. Proste jsem nekde
    neco prehledl a naprosto netusim co...

ifcfg-eth0
------------------------
DEVICE=eth0