Souborove systemy

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červenec 4 11:13:59 CEST 2002

On Thu, Jul 04, 2002 at 09:53:30AM +0200, Zdenek Mazanec wrote:

> Spousta. Ext3 je zpetne kompatibilni s ext2, resiserfs je dobry, ale zhusta
> ma potize s quotou, xfs je velmi dobry na hodne malych souboru ... kazdy z
> techto filesystemu ma unikatni vlastnosti.

Mám osobní zkušenosti s ReiserFS a Ext3. Oba dva jsou IMHO spolehlivé a
nějaké výkonnostní rozdíly jsou spíše okrajové a při běžné práci
počítače nebo serveru nepostřehnutelné. Předpokládám, že podobné to
bude i s ostatními fs.

Co se týče výběru distribuce podle, tak jsem přesvědčen, že je to
zbytečné. Ale třeba V SuSE Linuxu 8.0 můžete instalovat na všechny
běžné fs (Ext2/3, ReiserFS, XFS i JFS).

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz