Nastavenie firewallu (MD 7.2)

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červenec 4 13:33:24 CEST 2002

> no můj jediný poznatek je že se to z konzole dost spatně updatuje, update
je
> jenom pod X a už z toho je vidět že tvůrci se na server neženou. To je
také
> možná další server mínus.

Neznalost omlouva ;-) Udpatuji vsech svych 19 mandraku _zasadne_ z
prikazovane radky (prvni rucne na zkouzku, vsechny ostatni
urpmi --update --auto-select --auto. Funguje to vic nez dobre. Minumalne
stejne dobre jako up2date nebo podobne konzolove utilitky.

Zdenek Mazanec

P.S. Vazne bychom meli nechat sporu ohledne vhodnosti te ktere distribuce,
dobre plati trvzeni, ktere tu padlo pred chvili: kdo tomu rozumi, ten to
udela, kdo tomu nerozumi, tak by to delat nemel"