C nebo C++ v serverove aplikaci na Linuxu - delsi

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červenec 4 15:17:04 CEST 2002

martin.kula na deltaes.cz wrote:

> Zdar

> Pokud je to takle tak vrele doporucuji pouzit ciste C resp. ANSI C pokud
> nechcete mit problemy s portaci na jiz zminene systemy. Ani to neni
> samospasitelne, dale bych pouzil zdravy rozum ;-))) pokud nechcete psat
> vasi aplikaci 2 a pulkrat.
> (Pozor napriklad na "neansi" funkce kde se vyskytuji na jednotlivych druzich
> unixu rozdily a dle mych zkusenosti byva linux vetsinou tolerantnejsi nez
> jine unixy takze se opet muzete dostat do potizi pri portaci).

To je pravda. Ale neni to otazka Linuxu, ale kompilatoru. Treba pouziti STL se
mi stalo nocni murou na HP-UX aC++ (C++ kompilator od HP), ktery vyzaduje
striktni dodrzovani ANSI notace. V zadnem tutorialu jsem na to nenarazil az mi
nekdo na <cxx-dev na cxx.cup.hp.com> poradil, at se podivam do kapitoly te a te
standardu ANSI C++, tam ze to je. Fakticky to tam bylo chybelo jedine slovo
"const" v konstruktoru. GCC to toleroval, ale HP aC++ ne. Ale toje zivot.
Myslim, ze pokud budete strizlivy, tak na vetsi problemy nenarazite. My mame
pro Solaris, HP-UX a Linux v podstate stejne zdrojaky, ktere se lisi jen ve
vicevlaknovych castech, kde HP-UX 10.20 nema kernel level thready (verze 11 je
uz ma).

Zaver: Pouziti C++ bych se nebal.

Libor Chocholaty