Souborove systemy-jeste

Čtvrtek Červenec 4 16:56:31 CEST 2002

Jan Řezníček píše:
> Trochu jsem se obaval, ze vyvolam spor (kteremu se v konferencich rika
> stupidne flamewar), ale jak to tak vypada, fs asi neni tak dulezity, jak
> jsem si myslel. Chtel bych se v budoucnu pokusit o souborovy server s
> firemni databazi asi o nekolika stech MB , soubory o nekolika desitkach MB.
> A jako perfekcionista chci mit nejlepsi reseni. Mozna zkusim ten MDK, kdyz
> se tu dozvidam, ze pres neurcite kecy je bezne pouzitelny... Jako desktop je
> skvely.
	Myslím že si to vykládáte špatně. Distribuci si můžete vybrat
z nejméně 4 zhruba stejně dobrých, buďto podle toho, jak se vám která líbí,
podle toho, jak máte dostupnou podporu, jestli chcete spíš vždycky ty
nejposlednější novinky nebo naopak máte raději méně zásadních změn ročně,
jestli máte okolo sebe někoho, kdo vám s některou poradí.
	U systému souborů je to jedno, nemáte-li nějaké extrémní nároky
typu "velké množství malinkatých souborů". Pokud máte záložní zdroj,
bude dokonce asi nejlepší zůstat u nejtradičnějšího ext2, což by se dalo
brát jako maximalizace stability.