jednotky (was :Re: vadny HDD)

Čtvrtek Červenec 4 17:01:15 CEST 2002

David Rohleder píše:
> Zauzivana asi neni, ale je na nas abychom to zacali pouzivat, jinak se
> z chaosu okolo kb nedostaneme.
	Přesně tak. A já nemám pocit, že jsem jediný, kdo tyto jednotky
používá běžně.

> Jo, jenomze vyrobci disku pouzivaji KB jako 1000B. A proto je v tom
> ten chaos.
	To je jenom jeden příklad. V telekomunikacích nemůže dojít k omylu
kvůli praktičnosti používaných jednotek, ale zrovna u kapacit je to prostě
pořád. A podívejte se do zdrojáků jádra, běžně se tam operuje s jednotkami
"mb", člověk si chvíli zapřemýšlí, jak je tedy velká ta nedělitelná jednotka
informace, když máme i milibity.