projde název počítače přez router s maskováním?

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 4 18:38:38 CEST 2002

já jestli mu to jmeno náhodou při tom dotazu tytýt nepošle.
ale jak se zdá tak ne a jsem absolutně štasten děkuji...

det ještě najít v tom RH7.2 program bootpd a budu uplně štasten...

Děkuji

"MP - Lists el. adresa" <miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz> píše v
diskusním příspěvku
news:000001c22366$b63554e0$0a02a8c0 na omegaoptix.intranet...