modem to modem konekce

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Červenec 4 22:40:47 CEST 2002

515en wrote/napsal:
: zdravim
: nevite nekdo o programu ktery umozni prime spojeni 2 modemu tel. kabelem?
: kdyz ne pod linux tak aspon pod win

   Navrhuji libovolný program, který umí nakrimpovat kabel mezi
telefony, případně ho dojít koupit.

: dalo by se to realizovat i AT prikazama?

   Nevím.

-- vážně

   Předpokládám, že jde o to navázat TCP/IP spojení mezi dvěma počítači,
které mezi sebou mají dva modemy a přímou linku.

   Nepochybně tam nějaké AT příkazy budete muset poslat (třeba, že se
nemá vytáčet a přepnout modem do pevno linkového režimu). Je docela
vhodné mít dva modemy, které podporují pevnou linku - měl jsem tady dva
které se spolu bavit nechtěly a dva, které se spolu napřímo bavily (tj.
nepotřebovaly ústřednu a vytáčení).

   Na spojení je vhodný třeba pppd. Ale nejsem si jistý, jestli by
nebylo před tím vhodné přečíst si nějakou dokumentaci k modemům a PPP.

Věroš Kaplan

PS: nedalo mi to, ale "na blbou otázku blbá odpověď"
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/