Gnome2 a česká klávesnice

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Červenec 5 12:29:08 CEST 2002

On Thu, Jul 04, 2002 at 07:06:00PM +0200, Jaroslav Jiricka wrote:

> Můžu se ještě přeptat, jakou máte distribuci Linuxu, jak jste instaloval
> Gnome2, jakou máte verzi a jestli vám chodilo všechno samo od sebe popř.
> co jste prováděl s konfigurací? (a cokoliv dalšího uznáte za vhodné) Díky.
>
> Jaroslav Jiřička

Mam RH7.2, gnome2 tusim beta2, stazene z ftp serveru ximian.org
Jinak jsem zjistil, ze cestina v terminalu me taky nechodi (jsem zvykly
prepinat na konzoli, takze jsem na to neprisel driv).

Jinak cestina, zda se, funguje vsude docela OK. (Pro psani je ovsem potreba
rucne zavest xkb mapu, prepinani pres applet nefunguje..)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/