Vyreseno Re: Rozliseni Xwindow

lanic nitschman na seznam.cz
Pátek Červenec 5 17:29:18 CEST 2002

tak jsem na to mrk a je to jednoduche jako facka konfiguracni soubor je
  /etc/x11/XF86Config-4 a odkazy na solidni popis uvedl vyse ing.
Vladimir Hora, pak vsecho jede jedna basen.

Muzete to editovat rucne (pro zkusenejsi) a xserver to nacte po restartu
(xserveru ne PC). To jen jako doplneni pro mene zkusene.

Na Linux jsem presel prave proto ze na zacatku vypada vse slozite a pak
je to strasne jednoduche a spolehlive. Na rozdil o mswin kde je to
naopak, ale trosku mne mrzi ty krusne chvilky co ted musi prozivat Bill
je mi ho opravdu lito.:) I kdyz kdovi co kuje za pikle. U Linuxu mam
nejdriv nery pak jsem v pohode u mswnin jsem byl nejdriv v pohode
postupne jsem mel nervy pak jsem rezignoval a pak jsem nasel linux (GNU)

Cao lidi, mejte se fajn

Ladislav Nicman