BIND- drobné dotazy....

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Sobota Červenec 6 14:44:23 CEST 2002

bind (9)   v man named o tom souboru nic neni
 novinka   v  man named.conf   jsem našel zmínku o /var/tmp/named_dump.db
ale je tam jenom že se nastaví path pro tehle soubor.
ale ten soubor ne a ne vzniknout i když ho udělám prázdnej tak nic v něm
nepřibyde.
v named.conf mám:

options {
directory "/var/named";
};

zone "."{
type hint;
file "root.cache";
};

atd....

v root.cache mám patřičnou tabulku, a fše funguje jak má akorát mi nevzniká
ten blbej soubor. Nemusí se to tomu někde náhodou ještě vnutit? Co jsem
zkoušel tak snad ani to ramky neuklada protože se pořát ptá internetu.

Doufám že jsem to popsal pochopitelně. Děkuji za veškerý podněty.
Zdenek Havrlik

"Tibor Pittich" <Tibor.Pittich na phuture.sk> píše v diskusním příspěvku
news:20020706103911.GA16247 na virtual.phuture.sk...