ACDSee and Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Červenec 7 10:32:19 CEST 2002

Dne ne 7. červenec 2002 10:20 jste napsal(a):
> Velice šikovný je XV a taky PixiePlus Image Manager, což je taková
> záležitost v KDE, a to i v 2.2.2. To se ACDSee podobá nejvíc. To se vám
> bude určitě líbit.
>
> Apropos, Gimp je editor a ne prohlížečka obrázků, to je jako kdybyste chtěl
> používat na zapalování svíček autogen :o)

nestacil by treba takovy gqview?

Jasně, už na tom pracuji, používal jsem na editaci gimp a na prohlížení kview,
zdál se mi dost pomalý při načítání, zkusím( už stahuji) ještě PixiePlus
Image Manager.
Díky moc za rady!!

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
    Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.