jednotky (was :Re: vadny HDD)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Neděle Červenec 7 16:34:49 CEST 2002

tomasek na etf.cuni.cz (Petr Tomasek) writes:

> Hmm... jen by me zajimalo, jak byste vytvarel 1/1024 bytu (nebo bitu) ;-))

Ja teda uz vazne nevim... toto byl prave priklad toho, ze rozlisovat
binarni 2^10 a dekadicke 10^3 pomoci malych a velkych pismenek neni
realne rozsiritelne na dalsi rady a je tedy naprd.

Ostatne, kdo oznacil kimigiti za ptakovske?

BTW: mam pocit, ze v teorii kvantovych pocitacu se s castmi bitu taky
pocita (mozna ale kecam)

Brno, Czech Republic