Vyreseno Re: Rozliseni Xwindow

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Červenec 7 17:03:29 CEST 2002

Dne ne 7. červenec 2002 11:13 jste napsal(a):

> Vaši zkušenost jsem si taky prožil, a prožívám stále. Na Linuxu je
> charakteristické to, že uživatele uvítá jakási hradba, která se zdá být
> některým nepřekonatelná. Pokud se Linuxová komunita zaměří na vylepšení
> tohoto neduhu, Linux bude přístupnější všem. V konečném důsledku si bude
> uživatel moci vybrat, jak hluboko chce systém poznat a co všechno z něj
> chce vyždímat. Ale je to ještě dlouhá cesta...- skenery, dig. foťáky,
> tiskárny, hry, WINE atd. atd.
>
> MK

Mluvíte mi z duše. Musím používat wokna pracovně, nedá se prostě nic dělat,
někdy je používám díky linuxovým problémům( prostě to neumím) emulovaně ve
vmware.
Podepisuji ten vývoj.
PS: píšu teď česky, pokud to vadí, doufám, že ne, ozvěte se.
pokus: +ěščřžýáíéúůŤŽŘĚŠŇČĎŠÉÁÓÚÍÝ

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
    Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.