Vyreseno Re: Rozliseni Xwindow

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Neděle Červenec 7 19:05:51 CEST 2002

martinkamin na quick.cz (Martin Kamín) writes:

> Vaši zkušenost jsem si taky prožil, a prožívám stále. Na Linuxu je
> charakteristické to, že uživatele uvítá jakási hradba, která se zdá být
> některým nepřekonatelná. Pokud se Linuxová komunita zaměří na vylepšení
> tohoto neduhu, Linux bude přístupnější všem. V konečném důsledku si bude
> uživatel moci vybrat, jak hluboko chce systém poznat a co všechno z něj chce
> vyždímat. Ale je to ještě dlouhá cesta...- skenery, dig. foťáky, tiskárny,
> hry, WINE atd. atd.

IMHO to bude znamenat zklikošovatění systému a člověk si pak
vi konfiguracni_soubor neudělá, protože si to bude muset naklikat (aby
tomu případné parsery konfiguráku rozumněly). Ale s tím se dá těžko
něco dělat. A pak se dočkáme dotazů typu: kliknul jsem tady, vyskočilo
mi okno....

No nic, to byl jenom takový povzdech. Třeba se na nás nic takového
nechystá.

Brno, Czech Republic