OT: JukeBox

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Červenec 7 21:21:17 CEST 2002

Pekny den ;o)

Kamarat programuje jukeboxy pre jednu firmu u nas, robi to 100% pod Linuxom,
bezi mu to uplne idealne... Az na malu HW drobnost - podcenili chladenie a pada
to asi z dovodu vysokych teplot...
Ked s mim budem opytam sa, ci by bol ochotny co-to prezradit. Aj ked si osobne
myslim, ze asi o tom moc neprezradi - zivi sa tym ;o))

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799