Vytuhnuti mysi a klavesnice

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Neděle Červenec 7 21:33:47 CEST 2002

Dobry den,
jsem zacatecnik v pouzivani Linuxu a obcas mi neco nejde. Mam problemy s PS2
klavesnici/mysi v RH 7.3 Valhalla. Pocitac mam stale zapnuty a kdyz k nemu
rano prijdu, tak nemam mys a jedine, co dokazu s klavesnici, je prepnuti do
konzole na jine terminalove obrazovce a restart X, resp. pocitace.
Nyni k HW, mam Celerona 900, 128 MB RAM, grafiku jakysi podezrely SIS, nicmene
ho RH detekoval v pohode, rovnez SIS zvukovku, opet bezpecne detekovanou.
Pouzivam KDE, nic jsem nevymyslel, tak moc RH nerozumim, takze vse ze
standardni instalace, doted jsem pouzival prikazovy radek.
Nevite, proc mi to vytuhava, popr. jak to odstranit.

PS: Nejak jsem nezaregistroval, jestli se podarilo vyresit to rozliseni v
Xkach, pred pouzitim jakychkoliv klavesovych zkratek doporucuji treba
Xconfigurator, kde si vse nastavite.
--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejča