Re: Win4lin - kdo to zkoušel nebo to má...

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Červenec 8 07:01:09 CEST 2002

> Ahoj,
> kdo jste zkoušel Win4lin jakoukoliv verzi, máte s ním zkušenosti nebo máte
> Win4lin přímo, můžete se mi prosím ozvat na můj email n_petr na seznam.cz ?
>
> (hlavně verzi 4.0, ale zajímá mě všechno)

Mam verzi 4.0 - funguje to bez problemu. (Win98SE + Office 2000)

Nedostatky:
1 - Avizovana podpora kolecka na mysi je jen simulace sipek
nahoru a dolu. - trochu nestandartne se to v nekterych aplikacich
chova - neni to proste 100% kolecko.
2 - Pouziva to trochu jiny systemovy font - delalo mi to problem
pri navrhovani formularu v Accesu.

Plusy:
1 - Je to velmi rychle.
2 - oproti Wine to funguje