Nemohu zmenit instalacni zdroj v yast2 (SuSE8.0)

Martin Landa martin.landa na pvt.cz
Pondělí Červenec 8 11:36:53 CEST 2002

Dobry den,
nedavno jsem pouzival SuSE 7.3 a pokud jsem chtel aktualizovat treba xfree
nebo ovladace na nvidia grafickou kartu, tak jsem se prepnul do
jednouzivatelskeho rezimu a jednoduse jsem pomoci yast zmenil instalacni
zdroj z cd treba na .../home/landa odstranil stare balicky a nahradil je
novymi. Nyni kdy yast2 nahradil i v textovem rezimu yast, se mi nedari
zmenit cestu odkud bych rad zaktualizoval balicky. Zkousel jsem snad vsechny
kombinace, ale z jineho zdroje nez jsou originalni CD z distribuce se mi nic
nepodarilo nainstalovat. Na konec jsem pouzil nejaky jiny nastroj pro spravu
balicku (zrovna si nevybavim nazev) z menu v KDE, ale jiz to neni tak
prehledne jako v yastu a v textovem rezimu budu muset instalovat z
prikazoveho radku.