Re: Win4lin - kdo to zkoušel nebo tomá..

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Červenec 8 12:53:57 CEST 2002

| Odesílatel: David Lukastik <david.lukastik na svkuh.cz>
| Mam RH 7.3. Po zakoupeni vsak nebylo na CD jadro, ktere by
| spolupracovalo s RH 7.3, takze je nutne jej stahnout z netu.
|
| Po zaregistrovani jde jadro stahnout bez problemu.

Kdysi mi win4lin donesl šéf, abych teda mohl dělat na linuxu. Po půlhodině
jsem mu to vrátil, protože jsem natolik paranoidní, že si nenechám dát
kýmsi opatchovaný kernel do stroje.

Naproti tomu s Wine pokud použijete binárky z W95-OSR2, funguje v podstatě
všechno (myslím tím běžné aplikace, nikoli speciálky, kvůli kterým stejně
musím ty wokna mít, zatím není čas na konfiguraci aby to jelo bez nich) a
bez patchování kernelu. Stejně oem wiry máte většinou od jinak linuxového
stroje v krabici ve skříni, že?

Zdraví JL.