Jak se připojit na internet přes mobil ? (Motorola Timeport 260)

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Pondělí Červenec 8 16:39:41 CEST 2002

Ahoj,

Normalni protokol - staci vytocit normalni cislo providera (ne 097...),
coz je z oskarty dost drahe
HSCSD je jen u Eurotelu a umi to jen malo telefonu (Nokia 6210 napr.)
vyssi tridy.
GPRS  bude nejlepsi, jak je na tom Oskarta s GPRS nevim.

Ja pouzivam inet pres mobil vyjimecne, jen na stazeni posty. Pouzivam
T-Mobile, cena je jak za volani na T-Mobile  a vlezu se vetsinou do 1min.

Martin.