HPdeskjet 980cxi a náplň hlavy

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Červenec 8 16:51:51 CEST 2002

Dne po 8. červenec 2002 16:09 jste napsal(a):
> Hi, o jake naplne slo? (znacka)

Hlava je hp c6578d a náplň je Crocodile InkRefill, pro uvedenou hlavu.

> Pozor na to jak barvy plnite, na original hlave nejsou barvy spravne
> oznaceny.HP to udajne dela na truc vsem alternativnim dodavatelum inkoustu
> do jejich tiskaren. At uz maji jakykoliv duvod, je treba se podivat na
> krabicku od naplni,tam je to zobrazeno ve spravnem poradi.

Tak, a jsem doma!
V tom to je, ty hajzli to na hlavě mají šikovně přehozené a já jak byl hrrr na
to, taK JSEM TOMUHLE VĚŘIL, U TISKÁRNY HP 850 JSEM TO NAPLNIL PODLE NÁVODU A
BEUZ POTÍŽÍ. Pardon- capslock. No a hlavu jsem tím pádem dodělal a podělal,
bl jeden:-(

Pouzivam

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
    Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.