Konfiguracni soubory (bylo Re: Vyreseno Re: Rozliseni Xwindow)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Červenec 8 17:13:36 CEST 2002

martinkamin na quick.cz (Martin Kamín) writes:

> Ono to tak nemusí být! Prostě jádro (systému neto vmlinuz) zůstane jaké je
> včetně nastavení, ovládání. Ostatní je uživatelský "ksicht", ten musí být
> lepší.

No jo, jenomže libovolná klikošská konfigurace prostě musí ukládat do
těch konfiguračních souborů a to obvykle znamená přepsání poznámek,
změny pořadí, atd.

Je sice pravda, že XML tady toto v podstatě řeší, ale na druhou stranu
zase znesnadňuje psaní takových konfiguráků, které by současně byly i
kódem (třeba náhodně si vzpomenu na BIRD, kde je možné v konfiguráku i
programovat). No nic, jak říkám, necháme se překvapit.

Brno, Czech Republic