rozliseni monitoru (dpi) + obri fonty

Milan Zidek milanz na worldmail.cz
Pondělí Červenec 8 21:50:30 CEST 2002

Zdravim,

potreboval bych poradit ohledne rozliseni obrazovky. Misto 75x75DPI jsem po
instalaci ovladace od nVIDIA (2960 kompilovane ze src.rpm pro athlona) startu
serveru zjistil obri fonty v nekterych aplikacich (Opera, okno pro zadani hesla
roota v kpackage...) a rozliseni 2601x1951 dpi (podle GIMPu). Neco podobneho se
ty pred nedavnem resilo, ale nasel jsem pravdepodobne vysvetleni problemu, ale
ne jeho reseni. Po odstraneni ovladacu nVIDIA se vsechno vratilo do povodniho
stavu (nezaviselo na KDE/GNOME, takze si myslim, ze problem je nekde v
xserveru.

pouzivam XFree86 4.2.0-8 - distribuovanem s RH 7.3 Valhalla.

	Milanz

--
Zdraví

    Milan Zidek