SGI XFS installer 1.1 a cestina v rh7.3

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na seznam.cz
Pondělí Červenec 8 21:04:03 CEST 2002

Dobry vecer,
muzu se zeptat, kde se da sehnat SGI XFS installer 1.1 pro RH7.3? Na
http://oss.sgi.com/projects/xfs/1.1_release.html jsem nasel jen installer
pro RH 7.2 a at hledam jak hledam tak installer pro 7.3 jsem nikde
neobjevil.
Diky za info.

Zdenek D.

"Jiri Kastner" <indy.j na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20020708202458.17b6dd85.indy.j na seznam.cz...