Fwd: Re: podivny problem s Quantou po prechodu na KDE 3.0.1

Michal Sviga dama na centrum.cz
Pondělí Červenec 8 21:31:34 CEST 2002

Zdravim,

> Už nevím jak dál
> Řeším asi tento problém:
> Po přechodu z KDE 2.2.2 na KDE 3.0.1 se začala Quanta (html editor) chovat
> nepoužitelně. Působí to tak, jako by "nevěděla o existenci" KDE 3.0.1,
> neumí natáhnout ikonky, nerespektuje globální styl KDE, dám-li v Quantě:
> About KDE, tak napíše "K Desktop Environment. Release 2.2.2" a _především_
> (všechno ostatní mi naprosto nevadí :o) neumí zobrazit text v iso-8859-2,
> místo českých znaků píše otazníčky.

taky sem s ni mel dost problemu po prechodu na KDE 3.
Ted uz je to lepsi, ale stale ne idealni. (prilis dlouhy start a dlouhe
 cekani na rozbalovani adresaru). Cestina chodi, zvlada i 1250.

Resenim je stahnout CVS verzi a kompilovat.
Problem je, ze na sourceforge je web Quanty, ale CVS je na serveru KDE. To
znamena:
cvs -d:pserver:anonymous na anoncvs.kde.org:/home/kde login
(hit ENTER when prompted for password)
cvs -d:pserver:anonymous na anoncvs.kde.org:/home/kde co quanta

Dost rad je v diskusi na strankach Quanty.
Pred kompilaci je treba:
export QTDIR=/usr/lib/qt3
export KDEDIR= #cesta do kde

make -f Makefile.cvs
./configure
make
make install

Mel jsem pak problem, ze instalacni script kopiruje binarky do jinych
adresaru, nez by mel. Muze to byt ale individualni.

--
Michal Sviga