SMBMOUNT

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Úterý Červenec 9 07:09:56 CEST 2002

Tak mi to nechce s timto zapisem v fstab nějak fungovat. Nechybi jeste nekde
neco, jelikoz v okamziku mountu nebezi sit, takze neni co mountovat. V
boot.msg mam asi toto:

ERROR: Could not determine network interfaces, you must use a interfaces
config
line

MH