rp_filter; iptables; spoofing

Úterý Červenec 9 08:56:10 CEST 2002

Daniel Kminek wrote:
> Takze otazka? Co vlastne a jak kontroluje ten rp_filter?

	V jednoduchosti se da rici, ze zahazuje packety, ktere se na urcitem
rozhranni nemohou vyskytnout - algoritmus jeho logiky presne neznam, ale
v praxi to znamena napr. to, ze kdyz reknu, ze packety do urcite site
jsou tam a tam a maska je takova makova a jedna se o to a to rozhranni,
tak se mi najednou tento packet nemuze objevit na vystupu jineho rozhranni.

> A otazka druha. Jak se da vyzkouset ze to funguje?

	Sestavte si RAW packet a uvidite...;-)